Home Office 2021,

Munkavédelem, tűzvédelem, munkabiztonság garanciával, sok éves tapasztalattal.

Az egész ország területén.

Munkabiztonsági, munkavédelmi, illetve munka egészségügyi szaktevékenységnek minősül a munkavédelmi kockázatértékelés készítése.

A munkáltató a kockázatelemzés, kockázatértékelés, a kockázatbecslés dokumentációt a tevékenység megkezdése előtt, azt követően indokolt esetben és meghatározott időszakonként köteles elvégezni.home office 2021

A kockázati tényezők megváltozását nyomon kell követni. A munkáltatók az Mvt. 54. § (3) bekezdése alapján kötelesek felülvizsgálni és aktualizálni a kockázatértékelési és kockázatkezelési gyakorlatukat, ha a munkahelyen, illetve a tevékenységben olyan változás történt, amelynek eredményeképpen a munkavállalók egészségét, biztonságát meghatározó munkakörülményi tényezők (munkahelyi veszélyek, kockázatok) megváltozhattak például koronavírus járvány okozta munkahelyi kockázatok.

A COVID-19 járvány, a koronavírus miatt nemcsak a munkakörülményekben, az expozíciós viszonyokban és a kockázatokban következhettek be változások, hanem a szükséges kockázatkezelési intézkedésekben is.

A munkáltatói feladat teljesítéséhez be kell vonni a foglalkozás-egészségügyi szolgálatot és a munkavédelmi szakembert (munkabiztonsági szaktevékenység ellátására jogosult személyt).

 

Home Office 2021: Budapest, Győr, Esztergom, Sopron, Pécs, Szeged, Szentes, Miskolc, Balaton és környéke,Veszprém, Békéscsaba, Békés, Debrecen, Dunaújváros, Eger, Érd, Hódmezővásárhely, Kaposvár, Kecskemét, Nagykanizsa, Nyíregyháza, Salgótarján, Békés,, Székesfehérvár, Szekszárd, Szolnok, Szombathely, Tatabánya, Zalaegerszeg, stb.

Home Office 2021:

munkavédelmi dokumentáció, tűzvédelmi dokumentáció, online munkavédelmi oktatás, online tűzvédelmi oktatás, távmunka végzés balesetvédelmi ismeretek, kockázatelemzés, kockázatértékelés,

Országosan elérhető.

Hasznos tudnivalók:

A munkahelyet úgy kell kialakítani, hogy a munkavállalónak legyen elegendő tere

testhelyzete és mozgásai változtatásához.

A helyiségben az ideális léghőmérséklet hideg évszakban 20-22 °C, meleg évszakban 21-24 °C, a páratartalmat 40-60 százalék között javasolt tartani.

A munkahely megvilágításának legoptimálisabb módja a természetes megvilágítás (a

helyiség alapterületének legalább 15-20 %-át kitevő ablakfelület). A mesterséges világítás a helyiségben legyen szórt, a munkaasztalon pedig irányított. Asztali lámpa alkalmazása esetén az általános mesterséges megvilágítást is használni kell, mert a jelentős megvilágítási különbségek miatt a szemnek gyakran kell a gyenge és erős fényhez alkalmazkodnia. A természetes és mesterséges fény, illetve a világos színű berendezési tárgyak vagy falak ne okozzanak közvetlen fényvisszaverődést, és lehetőleg ne idézzenek elő tükröződést a képernyőn.

A munkaszék legyen stabil, továbbá biztosítsa a könnyű, szabad mozgást és a kényelmes testhelyzetet. A szék magassága legyen könnyen állítható, támlája legyen magasságában állítható és dönthető.

A munkaasztal vagy munkafelület legyen olyan nem fényvisszaverő felületű és nagyságú, hogy biztosítsa a monitor, a billentyűzet, az iratok és a csatlakozó eszközök rugalmas elrendezését.

A képernyőt úgy kell elhelyezni, hogy a képernyőt néző személy tekintete a képernyőközepére irányuljon. Nagyon fontos a megfelelő monitor-szem távolság, ami a

képernyő képátlójától függően kb. 50-75 cm legyen.

A képernyő legyen könnyen és szabadon elfordítható, dönthető.

A monitor felső széle szemmagasságban vagy kicsivel alatta helyezkedjen el. Akkor

kényelmes a fejtartás, ha a tekintet a vízszintestől 35°-kal lefelé irányul, így a képernyő

felületével megközelítően derékszöget zár be.

Munkavédelem, tűzvédelem, munkabiztonság garanciával, sok éves tapasztalattal.

A munkavégzéshez kizárólag olyan munkaeszközök alkalmazhatók, amelyek gyárilag

biztonságos kialakításúak. A számítástechnikai eszközök kialakításukból adódóan

biztosítják az áramütés elleni védelmet, sérülésmentes állapotukról azonban rendszeresen meg kell győződni.

Az elektromos és hosszabbító kábelek ne legyenek összetekeredve és úgy kell elhelyezni azokat, hogy ne okozzanak botlásveszélyt, illetve ne sérülhessenek meg.

Ha van ingatlanban áram-védőkapcsoló, illetve füstjelző, havonta ellenőrizni kell azok helyes működését a teszt gombbal.

Rendszeresen, óránként legalább tízperces szünetet szükséges beiktatni, ajánlott felállni, mozogni, nyújtózni.

A járványveszély miatt a COVID-19 megbetegedés megelőzése érdekében az otthoni

távmunkavégzés során is ajánlott a megelőző járványügyi intézkedések betartása.

Fokozottan ügyelni kell a tisztaságra, a rendszeres fertőtlenítő takarítás elvégzésére, különösen az ingatlan elhagyását követően a visszatéréskor vagy ha vendéget fogadtunk.

A fertőtlenítő takarítás során kiemelt figyelmet kell fordítani a kézzel gyakran érintett felületek – munkaasztal, számítógép billentyűzet, egér, mobiltelefon, ajtókilincsek, korlátok, villanykapcsolók, mosdók csaptelepei stb. – vírusölő hatású szerrel történő fertőtlenítésére. Ezen kívül javasolt a rendszeres természetes szellőztetés.

Home Office, otthoni munkavégzés, távmunkavégzés, munkavédelmi dokumentáció, tűzvédelmi dokumentáció, online munkavédelmi oktatás, online tűzvédelmi oktatás, balesetvédelmi ismeretek.

Országosan elérhető.

Töltse ki és küldje el az űrlapot vagy hívja a 06-30-261-01-52-es telefonszámon Juhos Andor Szakmai vezetőt, ha csak kérdése van.

Felhívjuk önt telefonon megbeszéljük a teendőket, küldünk emaillen egy adatkérőt, elkészítjük a dokumentációt, postai úton eljuttatjuk, fizetés átutalással. Nincs kiszállási díj, egyéb költségek.

    Önnek is segít a Munka-Tűz- Biztonság Szaktanácsadó Iroda!

    A munkavédelem, tűzvédelem területén kérdése van, gyors válasz kell telefonáljon.

     

    Munkavédelmi kockázatelemzés, munkahelyi kockázatértékelés készítése, garanciával.

    Önnek,

    + 1 éves Online Munkavédelmi-Tűzvédelmi Partner Csomag.

    Hívja Juhos Andor szakmai vezetőt a 06-30-261-01-52-es telefonszámon.